srijeda, 1. veljače 2017.

Recenzija ~ Harry Potter i Ukleto Dijete

Harryju Potteru nikad nije bilo lako pa nije ni danas dok nastoji pronaći ravnotežu između uloga prezaposlenog djelatnika Ministarstva magije, supruga i oca troje djece školske dobi.

I dok je Harry prisiljen uhvatiti se ukoštac s prošlošću koja odbija ostati gdje joj je i mjesto, njegov najmlađi sin Albus mora se boriti s teretom obiteljskog nasljeđa koje nikad nije želio. U zlokobnom stapanju prošlosti i sadašnjosti, otac i sin otkrit će neugodnu istinu: tamu ponekad pronalazimo na sasvim neočekivanim mjestima.

Prema novom, izvornom predlošku koji potpisuju J.K. Rowling, John Tiffany i Jack Thorne nastao je dramski tekst Harry Potter i ukleto dijete autora Jacka Thornea. Osma priča o Harryju Potteru ujedno je i prva priča namijenjena izvođenju na kazališnoj pozornici. Ova posebna verzija teksta koja se koristila na glumačkim probama upoznala je čitatelje širom svijeta s nastavkom putovanja Harryja Pottera i njegovih prijatelja i obitelji odmah nakon svjetske praizvedbe drame na londonskom West Endu 30. srpnja 2016. godine.

Scensku izvedbu Harryja Pottera i ukletog djeteta producirali su Sonia Friedman Productions, Colin Callender i Harry Potter Theatrical Productions.

Prvo, imamo potrebu reći da sam ponosni Slytherin :D
Drugo, nisu baš svi Slytherini zločesti kako to obično ljudi vole misliti. Pa što, je da je Voldemort bio u našoj ekipi, ali bio je i Draco pa ga gledajte sada (malo sam se zaljubila u njegov lik tijekom čitanja ove knjige xD). Okej, nije ni Draco Malfloy neki dobar primjer, ali budimo realni, čak se i u onim najboljim ljudima krije nešto mračno, ali mi u Slytherinu tu zločestoću ne želimo skrivati ;)

Šalu na stranu, svatko će odmah pitati; kakva ti je bila knjiga? Ja kažem da mojih pet zvjezdica glasno govori. Nikako nisam znala što od nje očekivati bez obzira na to što se puno bure podiglo u zadnjih pola godine. Istina, voljela bih da sam u ruke dobila pravu pravcatu priču a ne samo scenarij, ali budimo realni, svi znamo kako Hogwarts izgleda i cijelo to okruženje tako da pustiti maštu da odradi sve bez dodatnih opisa bilo je lako. Djelomično je i plus što je samo scenarij jer onda prođete kroz priču puno većom brzinom.

Bilo je komentara kako je priča klišejasta i još svašta. Ali ne mislim to i shvaćam ama baš svaki postupak likova ovdje, pa čak i samoga Harryja koji je nekima možda u ovoj knjizi bio čudan. Ali nije. Harry je samo zabrinuti otac koji malčice pretjeruje u štićenju vlastite djece, ali ne možemo mu to uzeti za zlo s obzirom na sve što mu se u djetinjstvu dogodilo.

Sve u svemu, sretna sam što sam se još jednom mogla zaputiti u ovaj svima nam dragi magični svijet Harryja Pottera :)

Harry, nema savršenih odgovora u ovim kaotičnom, emocionalnom svijetu. Savršenstvo je izvan dohvata čovječanstva, izvan dohvata magije. Svaki blistavi trenutak sreće u sebi sadrži tu kaplju otrova: spoznaju da će jednom opet nastupiti bol. Budite otvoreni prema ljudima koje volite, pokažite im kad patite. Osjećati bol jednako je ljudski kao i disati. - Dumbledore