četvrtak, 28. travnja 2016.

Recenzija ~ Indiana Place Samantha Young

Od autorice naslova Dublin Street i London Road, dolazi nam nova priča o puštanju prošlosti i prepuštanju budućnosti. 
Marcova najveća greška u životu bila je kad je ostavio Hannah prije 5 godina i to si nikada nije oprostio, a ona nikada nije preboljela. Život ih opet spaja i Marco je odlučan zadržati je zavijek. Ali Hannah otkriva tajnu o sebi, tajnu koja ih može zauvijek razdvojiti.




Ovoj sam se nekako posebno radovala pošto me živo zanimalo kako će završiti priča s Hannom i Marcom. S njihovom smo se pričom upoznali još u Joinoj knjizi dok je Hannah bila klinka i naganjala Marca. Prošlo je pet godina kako je Marco bez i jednog pozdrava otišao u Ameriku, a Hannah i dalje živi u celibatu jer joj se, vidi vraga, nitko ne sviđa.

Puno vas mi je u komentarima napisalo da vam je ovo najlošija Samanthina knjiga i nadala sam se da to nije istina, ali sada i ja shvaćam. Pomalo zbog osobnih razloga, ova knjiga me ponekad pogodila u živac i na nekim dijelovima sam je čitala preko one stvari. Pa da vam sve lijepo pojasnim....

Da se razumijemo, volim Hannah. Volim tu malu svim srcem jer smo si užasno slične. Iako ja nikada ne bih mogla biti učiteljica u školi jer, eto, nemam živaca za neodgojenu djecu (po pitanju posla više naginjem Liv), imamo dosta sličnosti po pitanju ljubavi prema knjigama i zatvorenosti. I ja znam biti totalni nered kada su u pitanju emocije. Čak i više nego ona. I previše sam puta u prošlosti imala posla s imenom Marko da bi to bilo zdravo...

Što me dovodi do njega. Marco. Ne mogu ga prožvakati. Jednostavno ne ide. Nema opravdanja da bude govno i na dijelove mi je bio previše napadan. Pogotovo kad ju je znao čvrsto primiti za nadlakticu. Majke mi, da sam Hannah ne da bi ga jednom zviznula, nego svaki put kad bi mi to napravio. Dobila sam dojam da je grub i nasilan bez obzira koliko je njega autorica pokušala prikazati u puno boljem svjetlu. Ne. Mogu. Ga. Prožvakat. Fakat ne mogu.

Knjiga mi je na dijelove izgleda zbrzano i pisana preko one stvari. Da, znali smo njihovu priču odavno, ali dalo se sve to ljepše napisati. I praktički svaki zaplet sam predvidjela. Mislim da su to i moji statusi na Fejsu dokazali. Glupo mi je tu pisati da ne spoilam nekome knjigu, ali činjenica je da sam sve to očekivala.


Na Goodreadsu sam joj dala četvorku iako sada kada pišem ovu recenziju više zvuči kao trojka, ali nek joj bude. Stare slave radi.

Nema komentara:

Objavi komentar