nedjelja, 7. veljače 2016.

Recenzija: U njezinim očima (Clarity #1) ~ Kim Harrington @Algoritam_hr

Clarity "Clare" Fern vidi ono što drugima nevidljivo. Dovoljno je da dotakne neki predmet i pred očima joj se pojavi ono što bi drugi rado zadržali za sebe – skriveni poljupci ili duboko zakopane tajne. Neki kažu da je to dar. Neki bi rekli da je to prokletstvo. Majka joj je telepatkinja, brat medij, a ona je vidovita. Turistima su, naravno, silno zanimljivi. Mještanima Eastporta, turističkog gradića na Cape Codu, jednostavno su čudni. Pomalo nastrani.

Kada nađu ubijenu djevojku, Clarein bivši dečko smatra da bi ona trebala pomoći u razrješavanju slučaja, ali Clare se opire, uglavnom jer je još bijesna na njega. No kada optuže Perryja, Clareinog brata, za nju više nema dvojbe. Zajedno s Gabrielom, grijeha vrijednim sinom novog detektiva, Clare ulazi u vrtlog strasti, straha i osvete koji je sve dublje povlači u traganju za ubojicom. Ona će se pouzdati u svoj dar, svoje prokletstvo, ali hoće li je on napustiti baš kad ga bude najviše trebala?

Goodreads:

U njezinim očima (Clarity #1)

Nije nikakva tajna da mi je Algoritam najdraža izdavačka kuća. Izdali su mnogo knjiga koje su mi se ugnijezdile u srce, a upravo su i Algoritmove knjige te koje su me dovele do toga da postanem pravi bookworm. Njihove knjižare sam smatrala drugim domom i maštala o tome kako bih dovukla madrac u njihov dućan i tamo živjela, skrivena među policama xD

Ova knjiga jednostavno me prizvala sama da je primim u ruke i pročitam. Nemam neku posebnu metodu odabira knjiga koje bih sljedeće čitala. Jednostavno sam spustila pogled na nju i to je bilo to.

Knjiga je sama po sebi vrlo lagano i zanimljivo štivo. Ja bih je svrstala u neki lagani tinejdžerski krimić s elementima ljubića i naravno primjesom nadnaravnog pošto sama Clare i njena obitelj imaju određene natprirodne sposobnosti. Clare vidi prošlost u predmetima koje dotakne i upravo je zbog toga upletena u misteriozno ubojstvo cure koja je bila malo starija od nje.

Biti u Clareinoj glavi bilo je poprilično zabavno. Zanimljiv je i dobar pripovjedač, ponekad čak i duhovita s obzirom na situaciju. Jaki je karakter i ne odstupa od zacrtanih ciljeva pa makar joj to naštetilo. Autorica nas nije previše zamarala svakojakim dosadnim opisima mjesta ili njenih emocija što je čak i dobro ispalo. Zato je ova knjiga lagana, zanimljiva i brzo se čita. Jednostavno nam daje do znanja tko joj se sviđa, tko ne, je li zbunjena ili kako se osjeća umjesto da je sve to opisivala na dugo i na široko.

Iako sam znala tko je glavni krivac već od prve četvrtine knjige (što mogu, nadarena sam, očito se isplatilo pratiti Poirota [David Suchet <3] xD), nije mi ni malo umanjilo sam doživljaj knjige, već je bilo zanimljivo otkriti sve razloge iza ubojstva.

Sve u svemu, od srca vam preporučujem ovu zanimljivu knjigu. Zabavit će vas i nasmijati te ćete s nestrpljenjem otkrivati svaki trag zajedno sa Clarie i njenom malom družim od dva hot komada ;)

izvor fotke