nedjelja, 17. siječnja 2016.

Recenzija: Tajna Elle i Miche (The Secret #1) Jessica Sorensen

Progonjena neopravdanom krivnjom za majčinu smrt, Ella Daniels bježi na koledž u drugi grad, ali i u neku drugu sebe, ostavljajući za sobom oca alkoholičara, brata s kojim ima narušen odnos, osiromašen provincijski gradić, no prije svega svoju srodnu dušu.
Micha Scott njezin je prvi susjed, prijatelj iz djetinjstva i ljubav njezina života, što zna negdje duboko u sebi, ali spoznaje tek kada se s koledža vraća kući na ljetne praznike.
Ella se od darkerice, vesele, iskrene i otvorene djevojke pretvorila u zatvorenu, pomalo uštogljenu štrebericu, koja izgledom podsjeća na pravu stepfordsku suprugu. A Micha… Micha je odlučan u namjeri da vrati staru Ellu.
Tajna Elle i Miche tečna je priča s tipičnom američkom ikonografijom, koju upotpunjuju zabavni sporedni likovi, auto utrke tinejdžera, život u prikolici, motiv napuštene supruge i majke koja radi dva posla kako bi podigla sina. No, zapravo je to nježna ljubavna priča koja pokazuje kako iz razorenih obitelji može proizaći topla i iskrena ljubav dvoje mladih ljudi s budućnošću.


''Stvarno velika ljubavna priča. Ima nečeg herojskog u tome… Ako još niste postali obožavatelj ovog žanra, onda ćete s ovom knjigom to svakako postati.'' TheSweetBookShelf.com

''Prekrasna…ljupka… vrlo snažna ljubavna priča… od koje će vam se zavrtjeti.'' BookswithBite.net
 




Da vam priznam, nije mi bilo u planu tako uskoro čitati ovu knjigu. Bila je jedna od onih koje su se činile zanimljivom, kupila je i stavila na policu da pričeka jedan od onih dana kada će mi se čitati. I onda mi je prije kojih tjedan dana moja sekica poslala poruku u kojoj mi oduševljeno objašnjava kako je knjiga super i da je moram što prije pročitati. Pošto je knjiga koju sam tada čitala bila totalni fijasko, trebalo mi je nešto u što sam vjerovala da će mi biti dobro i brzo štovo da mi se mozak oporavi, a tko to bolje zna nego moja draga Lea, i tako sam ju uzela u ruke.



Knjiga me je odmah uvukla. Zanimljiva je i brzo se čita, a tema je koja opušta mozak iako bi trebala biti malo teška zbog oca koji stalno loče i majke koja se ubila. No to su problemi u pozadini, glavna priča vrti se oko Elle i Miche te razvoja njihova odnosa.
Najbolji su si prijatelji od kad znaju za sebe i kroz vrijeme njihovo prijateljstvo samo raste i postaje još jače sve dok se u pubertetskoj dobi ne pojave oni malo veći osjećaji od samo prijateljstva.
Nekima bi se ta tema mogla učiniti dosadna i već izlizana, ali vjerujte mi, ova knjiga je vrijedna pažnje. Pogotovo ako volite partijanje, brze vožnje i glasnu muziku :)



Oni koji prate seriju The Royals kužit će zašto je ovaj gif iznad tu, po mnogočemu su me Ella i Micha podsjetili na Eleanor i Jaspera :) Igra miša i mačke sve dok netko od njih na kraju ne popusti..

Sve u svemu, zanimljivo i lagano štivo, dovoljno da me natjera da čitam ostatak serijala.
O i da, čak sam se ugodno iznenadila prijevodom ;)

Nema komentara:

Objavi komentar