nedjelja, 10. siječnja 2016.

Recenzija: Sudar (Collide #1) Gail McHugh

ŠTO IZABRATI KAD NE VJERUJEŠ VLASTITOM SRCU?

Pamet joj je nastojala voditi krvavu bitku protiv onoga što joj je tijelo već znalo.
Željela ga je, silno ga je željela.
Odmah po završetku fakulteta i nakon iznenadne majčine smrti Emily Cooper seli se u New York kako bi okrenula novu stranicu u svom životu.
Njezin dečko Dillon Parker je bio sladak, brižan i velikodušan u tom teškom periodu za nju i ona ne može zamisliti svoj život bez njega – iako joj unutrašnji glas govori da bude pažljiva.
A onda će upoznati Gavina Blakea. Gavin je prebogati zavodnik i meta ogovaranja, opasno je seksi i šarmantan kao sam vrag. Njihov prvi susret je kratak, ali dovoljno dug da raspali sve Emilyine osjete. Kad im se putevi ponovno prepletu preko neočekivanog zajedničkog poznanstva, ona pokušava zanijekati privlačnost koju osjeća, ali Gavin neće odustati.
Emily otkriva Gavinovu prošlost punu boli, a Dillonova prava priroda polako izbija na površinu, pa Emily postaje sve sigurnija da mora nešto napraviti. Ili riskirati da izgubi sve? Ali što će izabrati kad nema povjerenja u vlastito srce?



Sudar je prva knjiga iz duologije o Gavinu Blakeu i Emily Cooper, a kako se rasplela njihova neobična priča pročitajte u nastavku, u romanu Puls.




Molim vas minutu šutnje za moj mozak.
....
...
..
.

A sad da se prvo izrazim gifovima.








248. stranica i vjerujem da mi je dosta. FAKAT MI JE DOSTA. Ovakvih sranja se nisam načitala još od Anne Todd a i ona je u početku puno obećavala kao i ova knjiga. No hajmo mi lagano od samoga početka.

Jooooj vidi kako su divne korice ove knjige! Pa čak i ono što piše u kratkome sadržaju zvuči zanimljivo. Pa tko bi mogao fulati? *ko-glupača-čekam-Interliber-da-ju-kupim-jeftinije* a onda uzimam i drugi dio Puls. O jesam li bila glupa.

I krenem ja tako čitati svoju prvu knjigu u ovoj godini, mislim si ja, dugo sam odugovlačila, ako želim ostvariti svoj cilj od 50 knjiga ove godine onda bih trebala krenuti sa čitanjem. I krenula sam i bilo je zanimljivo sve dok mi nije postalo previše pa sam odlučila da mi je stvarno dosta tog ispiranja mozga. Nemam ja vremena za takve knjige u životu.

Sve bi bilo okej da je ostalo na jednostavnom ljubavnom trokutu i da se sve to otpetlja i oni nastave živjeti svako svojim životom i bla bla bla, ona odabere onoga bez kojega ne može živjeti.. ali neeeee, ovo je postalo gore i od meksičke sapunjare i samo se još više petlja i petlja, pa se još više laži nakuplja i više ne znamo tko tu koga. Ili kao bi moj dragi rekao; svako sa svakim i nitko s nikim. Dva puta. -.-' jel'

Svi vi znate da sam ja veliki fan emocija u knjigama, ali ova knjiga mi je samo dizala živac. Iz poglavlja u poglavlje se vrtimo u krug. Autorica na dugo i na široko opisuje sve i svašta, ali zapravo ništa konkretno i za kraju dobijem dojam da sam iz svakog u novo poglavlje čitala jedno te isto.

Likovi su tak. Njah. Jedino tko mi se svidio je Olivia jer je ženska bez dlake na jeziku. Emily je maloumna klinka koja još uvijek nema pojma što bi od života. Gavain, tu se svaki put sjetim kralja Arthura, je tak, meni niš posebno. A Dillon obični serator.

A još je u cijeloj toj priči netko serator. Prevoditelj. Majke mi moje, da mi je vidjet tko je njemu dao da se primi prevođenja knjiga. Meni se plaće. I dobar dio dojma ove knjige mi je pokvario upravo on. Dragi prevoditelju, žene NE gutaju pljuvačku već slinu. Ljudi ne sjede na stolici već stolcu. Ljudi se ne pogube već izgube. Da se pogube ne bi bili živi. I još brdo kojekakvih stvari koje su dotukle kvalitetu ove knjige. O da, i mudroser? MUDROSER? Isuse, Bože i Marijo!

Da, ova moja recenzija je grozna i da, cjepidlačim, i da, nadrkana sam pa sam i napisala sve ove stvari, ali Bože mili, pa ja sam ta glupača koja je dala sve te silne novce na ovu glupost. A to me odvodi na ideju za novi post: vrijede li knjige onoliko koliko izdavačke kuće za njih traže?! Ali to nekom  drugom prilikom.

(nemojte me ubiti, ovo je samo moje mišljenje, a ja sam osoba koja baš i ne može držati svoje mišljenje za sebe predugo xD)

Nema komentara:

Objavi komentar