nedjelja, 15. studenoga 2015.

Recenzija ~ Iznenada jednog ljeta (FBI/US Attorney #6) Julie James

STVARI ĆE SE S VREMENOM UŽARITI …

Odvjetnica za razvode Victoria Slade nagledala se toliko nesretnih brakova da se zaklela da se nikada neće udavati. To ne znači da je protiv neobaveznog vezivanja s nekim – samo ne sa svojim zgodnim novim susjedom, koji je istodobno neodoljivo privlačan i iritantno otresit. Ali nakon što ona preuzme pravni slučaj njegove sestre, bit će, kao i uvijek, odlučna u želji da pobijedi – čak i ako to znači da mora surađivati s Fordom.

.. KAD SE ONA USELI U SUSJEDNI STAN U KOJEMU ĆE PROVESTI LETO.

Istraživački novinar Ford Dixon odlučio je pomoći svojoj sestri da pronađe muškarca koji joj je napravio dijete i potom nestao. Spreman je surađivati s Victorijom, unatoč tome što ga lijepa brineta istodobno nervira i privlači kao nijedna druga žena. Premda je on muškarac koji se ne želi skrasiti, između njih postoji nevjerojatna privlačnost. Ipak, što više vremena provodi s Victorijom, shvaća da je upravo žena koja je jednako skeptična prema ljubavi kao i on možda jedina osoba u koju bi se doista mogao zaljubiti . . .

Knjige u izdanju Znanja u biblioteci Ljubav & Strast kupujem od samoga početka. Oduvijek sam voljela lagane ljubiće, bez previše drame i natezanja. I iskreno, pročitala sam ih tek nekoliko, a Iznenada jednoga ljeta mi je prvi od Julie James što je smiješno pošto je šesti dio serijala. No koliko sam shvatila, knjige i nisu baš previše povezane iako se pojedini likovi spominju iz prijašnjih knjiga pa i nije nužno da se čitaju tim redom.

Prvo, kao i uvijek, sam se zaljubila u divne naslovnice. Jednostavno sam slaba na takve stvari. I iako mi ova naslovnica ne pristaje previše uz knjigu pošto nigdje u knjizi niti nema tračka mora već samo činjenica da se radnja knjige odvija ljeti, lijepa je.

Kad se spomene ideja ljubića, u zadnje vrijeme nam iskaču svakakve verzije ali ponajviše one erotkske i pune seksi milijardera s jurilicom u garaži. Možda sam imala predrasude ali eto, ova knjiga me prizemljila i ne mogu vam opisati koliko mi je drago! Napokon neka knjiga koja se bavi normalnom romansom koja je moguća u svakodnevnom svijetu.

Victoria je odvjetnica koja je godinama stvarala savršen i besprijekoran imiđ čvrste i opake žene no kada se onesvijesti usred provale te joj psihijatar priopći kako se bori s napadajima panike, ona nije sretna. Odlučila je odseliti se iz kuće zbog nesanice i straha te nemogućnosti da se smiri u vlastitome domu. Victoria je jaka i strastvena žena. Sarkastična i zabavna no prepuna strahova. Kada se privremeno useli u stan preko ljeta, upoznaje zanimljivog susjeda koji joj isprva diže tlak do nebesa.

Ford je zanimljiv i naravno zgodan, no nikako milijarder sa super brzom jurilicom u garaži ili možda ljubomornom bivšom koja ga i dan danas ganja jer eto, uvjerena je da su savršeni za jedno drugo. NE. Ford je normalan tip koji prolazi kroz tugovanje za iznenadno izgubljenim ocem pa nabija po stanu i prima se posla što njegovu novu susjedu izluđuje.

Ne možemo poreći da tu nema kemije jer je itekako ima. Odlično napisano i vješto upleteno u priču o njihovim životima jer imamo privilegiju čitati s oba stajališta. Dobivamo uvid u njihove osjećaje, strahove ali i želje. I kroz cijelo vrijeme, mi smo i dalje čvrsto na zemlji ali isto tako i u sedmome nebu jer znamo kamo nas priča vodi jer ipak, ovo je ljubić na kraju krajeva. Ali ovo nije jedan od onih napornih ljubića od kojih vam dođe da u jednome trenu bacite knjigu kroz prozor. Likovi se ne bave samo jedan drugim nego i problemima oko sebe tako da Victoria i Evan nisu uvijek u centru pažnje.

Na kraju sam je jako brzo pročitala i bila zadovoljna odabirom. I iako nije ne znam kako spektakularna kao neke knjige koje nas jednostavno ostave bez riječi, ova knjiga dala mi je sve što sam u tom trenutku trebala - smiješno i zabavno štivo uz nekoliko seksi scena i to je upravo ono što je savršeni recept za dobru knjigu. Zato od mene petica :)